pátek 5. května 2023

Zápisek 1

Poslední dobou je toho na mě opravdu hodně.

Přátelé, falešná obvinění, láska, skončení na ulici a pár věcí by se ještě našlo.

Přestávám se radovat ze života, usmívat se.

Každým dnem je vše horší a já stále hledám možnosti jak z toho ven.

Nesnáším svůj život a nedokáži ho zatím změnit.

Problémy řešit řezáním a různým sebepoškozováním. 

Díky tomu jsem pro ostatní jen cvok, který je mimo.

Dnes mi opět není dobře, ale místo žiletky jsem se rozhodla projít městem.

Oblékám se, pohladím psa a dám mu dobrůtku.

Vycházím ze dveří, zamykám a mířím k venkovním dveřím.

Po otevření zjistím, že je už tma a cesta je osvětlená.

Světla září oranžovou barvou.

Procházím nyní opuštěnými ulicemi města.

Krom pouličních lamp mi cestu ozařuje nádherný úplněk.

Je tu takový krásný klid bez lidí.

Zastavím se u naší rozhledny.

Je otevřena, naštěstí jí zavírají až v devět a je osm.

Vstupuji na první schody a dávám se na výšlap až na vrchol rozhledny.

Konečně stojím na kamenném balkónu, je tu krásný výhled.

Je to hodně vysoko a vítr čechrá mé vlasy.

Je to zvláštní, ale jak tady tak stojím, cítím po prvé v živote volnost, je to krásný pocit.

Sedám si na zábranu balónu, přemýšlím o svém životě.

Nikomu na mě nezáleží, kamarádi mě nesnáší, ségra mně má za cvoka a mamku nemám.

Začínám mít špatné myšlenky, které se naplňují.

Můj konec je tu a já padám dolů z rozhledny.

Žádné komentáře:

Okomentovat